Fusk-solat

Vaknade sådär vid 12 tiden, otroligt skönt att få sova lite längre än vanligt men ädå ganska konstigt eftersom dagen blir mycket kortare. Käkade frukost sen drog jag och Jessika iväg till Salem för att sola lite solarium, faktiskt första gången för mig (a). Känns ite som om man har fuskat med brännan men det var ju ändå första gången och vad ska man göra om solen vägrar att komma fram?
Efter det åkte vi till Östertälje för att hitta Jessikas skola, vilket visade sig inte alls vara svårt eftersom den låg precis vid tågstationen.
Vi kollade runt lite vid skolan sen åkte vi hem. Väl hemma var det bara att sätta sig vid middagsbordet direkt sen hoppa in i duschen och nu sitter jag här. Ska nog ut med Jessika och Elin, då kanjag vara säker på att jag inte kommer ha tråkigt :D

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0