städa städa

Idag har varit en såndär tråkig söndag. Vaknade runt halv 11, gick upp och tittadel ite på tv sen åt jag frukost tillsammans med familjen. Efetr det var det bara att börja plugga. Skrev nästan klart historiauppsatsen sen började jag att städa. Det är verkligen jätte tråkigt och idag hade jag verkligen ingen lust.
Åkte iväg och handlade en ny julkalender eftersom jag åt upp min igår :p
Kom hem och beställde pizza som jag snart ska gå och hämta, mums, det ska bli jätte gott och jag är vrålhungrig!
Sen blir det nog lite papaya också, riktigt gott.

Kvällen blir nog lugn, ska sitta hemma och mysa lite med familjen bara skulle jag tro. Love actually kommer ju på tv:n ikväll också så den ska jag se :)

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0