Slut på det sköna

Tjenare!

Ja nu är det slut på det sköna påsklovet som precis har varit. Imorgon är det skola igen och inte nog med det så har jag kanske no-prov imorgon. Ingen mjukstart här inte.
Idag har jag inte gjort något alls. Eller jo jag har varit med Jessica på dagen. Men sen på kvällen har jag bara varit hemma och suttit vid min bästa kompis datorn ;)
Ikväll ska jag ute med Tess på en kvällspromenad, som alltid :) jag saknar henne. Det var ett tag vi snackade eller var med varandra.

NU har jag äntligen färgat håret. Skönt att bli av med utväxten. Den var verkligen enormt ful haha. Men när jag ändå höll på att färga håret så hade syrran i lite slingar i håret också, sedan klippte hon mig. Det blev snyggt. En extreme makeover ;) Det är bra att ha en syster som är frisör. Man klipper sig gratis och hon vet vad som är inne och inte.

Ha det bra allihopa och hoppas att ni har haft ett jätte bra påsklov :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0