Måndag, igen :/

Jaha, då var det måndag igen och fem hela dagar med bara skola.
Dagen började med att man vakande senare än planerat så jag fick stressa mig genom hela morgonen. Men jag hann i alla fall till skolan i tid.
Under dagen fick jag reda på att det är någon jävla städdag imorgon också,        jääätte roligt :/

Jag tycker så synd om Stoffe, någon jävla idiot har snott hans moppe.. Vilka sjuka människor det finns asså!

När jag kom hem var det första man fick höra: "Rebecca, kan du passa Linda när jag åker på träning med Denise?"
Jag orkar inte längre. Alltid är det någonting man ska göra, fuck va jobbiga föräldrar man kan ha.

Aja, nu ska jag bara ta det lungt, ska nog ut med Tess en stund snart också,
Ha det gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0