Här igen

Jaha, då var man här igen. Lite senare än vad jag trodde men jag har haft så mycket den här veckan att jag inte har haft tid att skriva något.
Fyra prov har det blivit och inte nog med det så har den här veckan känts som ett helvete. Jag har varit som ett vandrande lik. Jag tycker synd om dem som har funnits i min omgivining.
Dem måste tyckt att jag har varit världens bitch.

Men men, ny helg och nya tag. Den här helgen är det bara vila som gäller. Får se om Tess har lust att göra något annars blir det bara sova och kanske plugga lite.
Nästa vecka är det dax för nästa nationella i matte och jag hoppas att det går bättre på det än vad det gjorde på torsdagens prov för det gick verkligen inte bra!


Ikväll blir det mys med familjen. Jag har ändå inget annat för mig så varför inte göra mamma glad genom att vara på bra humör och titta på tv med dem?

Ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0