Äntligen fredag!

SKÖNT MED FREDAG! :D
Idag hade jag nationella i matte, det gick väl någolunda bra, hoppas jag iallafall :)
Sen var det bara en lektion till och det var en soft svenska lektion, efter det var det slut på dagen, eller jag åt lunch i skolan sen gick jag med Cissi till tumba sen var det slut.

Fick sällskap av Stoffe hem, han är fan skön asså, med sina kommentarer "Det är synd när hissen inte går ändå upp" hahaha
Väl hemma så satte jag mig självklart direkt vid datorn, vad annars? ;p Efter att jag hade suttit en stund där så kollade jag på tv sen gick jag in i duschen. Väldigt tråkig men jävligt soft dag!

Jag får se vad som händer ikväll, jag ringer väl någon kompis och går ut eller nåt. HUr som helst så kommer kvällen också bli soft.
Imorgon är det ju jobb också. Tur att jag börjar tolv, då kan jag sova läänge!

Simma lungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0