Ser fram emot nästa helg.

Har nyss ätit mat från donken och senare ikväll blir det papaya sallad. Gott!
Elin kommer över ikväll också och då blir det film och glass. Kommer bli mys.
Imorgon är det jobb igen. Jag hoppas den här veckan går fort för på fredag är det lön och någon gång under helgen ska jag försöka handla alla julklappar. Älskar att handla julklappar så det ska bli kul. Ska se till att se Harry Potter nästa helg också. Så jag har definitivt något att se fram emot!

Nu ska jag se någon film tänkte jag.
Hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Malin

det hade du rätt i, pappa som lurade mig;) haha..

2010-11-21 @ 16:37:46
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: majett

jag saknar dig, imorgon ses vi äntligen. puss baby ;)

2010-11-21 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0