Älskade helg!

Åh vad skönt det är med helg!
Igår åkte jag direkt till Skärholmen efter jobbet. Där blev det lite shopping med Elin och efter det åkte vi till heron för bio. Harry Potter såg vi och riktigt bra var den. Slutade väldigt spännande så nu är man ju väldigt sugen på att se fortsättningen. Hade en super mysig dag kväll igår i alla fall.
Idag har jag varit iväg och tittat på Pontus när han spelat handbollsmatch i Solna. Efter matchen blev det en tur till Solna centrum där jag handlade lite julklappar.
Nu är jag hemma och väntar på att maten ska bli klar. Är galet hungrig. Sitter och lyssnar på musik och dricker martini också. Härligt med lördag!
Ska nog inte göra så mycket ikväll. Se på så mycket bättre och bara ta det lugnt. Ska bli jätte skönt!

Kommentarer
Postat av: Linnis

HARRY P, fett cool kille HAHAHA ;) ses på torsdag hjärtat

2010-11-29 @ 12:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0