I was a passenger in a life I was only passing through.

Det har varit två väldigt långa dagar nu. Kom hem från skolan vid halv sex igår och samma sak i onsdags. Idag är däremot en kort dag och det är jag helt säker. Inga skolarbeten har jag kvar heller vilket känns så jäkla skönt. Så idag ska jag bara komma hem och njuta av att det är helg.
Imorgon blir det en tur hem till pappa för att vara barn och hundvakt och sen blir det dessutom middag där. På söndag ska jag nog bara göra så lite som möjligt. Underbart.

Nu måste jag börja göra mig iordning för school.
Simma lugnt vänner!

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Har du sett min nya look? :D

Finns massor av bilder på bloggen i två inlägg ;)

2010-05-30 @ 16:21:04
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0