New love in town - Europe

Godmorgon!

Är uppe med tuppen idag. Eller nio är kanske inte så jätte tidigt...
Har hur som helst tagit mig upp och hunnit äta frukost redan. Sitter just nu i Pontus rum och lyssnar på spotify, älskade spotify. Bra uppfinning det där! Pontus sitter hur som i sängen och spelar tv-spel och jag slänger ett öga på tvn lite då och då för att se hur det går för honom. Oftast bra måste jag säga.

Den här dagen blir nog väldigt lugn. Ska spendera kvällen med familjen tror jag. Kommer bli mysigt.
Imorgon är det återbesök hos läkaren. Pappa skjutsar mig dit. Skönt.
Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: jessika

<3

2010-03-05 @ 10:53:48
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0