It's better to fail, then never try at all.

Det är dax för lite förändring så ikväll börjar jag mitt nya liv. Låter kanske väldigt stort men jag måste göra något åt tillvaron, något åt mitt sätt att se på tillvaron och hur tillvaron utspelar sig och det är precis vad jag ska göra.

Träffade som sagt Johanna idag vilket alltid är lika kul. Hämtade även ut mina böcker som hade kommit. Så nu har jag en del bra böcker att läsa.

Nu ska jag nog snart äta. Eller jag hoppas det i alla fall. Sen ska nog Slash fortsätta berätta om sitt liv för mig.
Hoppas ni får en bra tisdagskväll!

Kommentarer
Postat av: jessika

hur ska du förändra då? :O :)<3

2010-02-09 @ 22:17:56
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0