I hope...

Jag sitter just nu i sängen och tittar på tv. På femman visas Tigerland så det är klart att jag sitter fastklistrad. Alla som känner mig vet att jag är världens största Colin Farrell fan och jag har varit det ganska länge. Men det är inte bara därför jag sitter här ensam i mitt rum. Jag behöver tänka lite, eller så kanske jag bara behöver vara för mig själv en stund. Livet har verkligen överraskat mig de senaste två veckorna så jag har lite att fundera över. 
Nej nu hade jag tänkt att gå och hämta ett glas cola och sen fortsätta titta på filmen, eller jag kanske lägger mig och läser en stund. Jag får se vad jag gör. Hur som helst är det här det sista ni hör från mig ikväll så jag säger godnatt nu.
Ta hand om er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0