White christmas - Elvis Presley

Hej på er!

6 december idag, andra advent med andra ord. Dagarna går verkligen fort, trots att jag inte gör ett piss på dagrana. Känns som jag har massa saker att göra och ska jag vara ärlig har jag hur mycket tid som helst också. Men hur kul är det egentligen att åka in till stan själv? Troligtvis inte så super kul...
Men nu ska vi inte deppa, jag får ju faktiskt sova länge på mornarna nu när jag är ledig.

Så, vad händer ikväll då? Ja jag vaknade ju vid halv två så någon tidig kväll blir det i alla fall inte. En film hade varit mysig att se, dock har jag redan sett alla vi har ett antal gånger så det är uteslutet. Hm... Får fundera på det ett litet tag.

Blev nyss väldigt sugen på något så jag hoppas att det finns något gott i köket väntandes på mig.
Later mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0