Mys med Johnny Depp

Det blev lite sent igår så jag hann aldrig skriva något så jag gör det nu istället. Nu är håret brunt igen och jag är jätte nöjd. Det var Elin som fixade det och jag måste säga att hon är bra på hårfärgning. Hon färgade inte bara mitt hår igår utan vi hade en liten myskväll med film, ostbågar och dricka. Det var väldigt kul med tanke på att vi inte träffats så på väldigt länge.
Idag blir det middag hos pappa igen. Jag och Sanne ska dit och umgås lite. Sitta och snacka lite skit och sen ska jag hem till mamma igen för att inte göra något alls, så om någon känner sig lite ensam så får ni gärna ringa.
Jag tittade på en väldigt skum film igår som hette Arizona dream, men shit vad Johnny Depp var snygg i den. Han är i och för sig alltid snygg men i den här filmen var han galet snygg. 
Nej nu ska jag ta något att äta, börjar bli lite hungrig.  Simma lungt  /R

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0