We are stronger together

Dagen började inte så jätte bra men efter skolan träffade jag Johanna och hon får alltid allt att bli bättre. Jag är alltid så lycklig med henne och saken är den att hon gör inget speciellt, hon bara är där liksom och allt är plötsligt helt underbart. Vi hade inte träffats på ett tag och det var verkligen dax att vi gjorde något åt det. Hon mötte upp mig efter skolan och så gick vi hem till mig. Vi snackade lite, drack te, åt choklad och lyssnade på musik. Riktigt mysigt var det. Vi bestämde även för att träffas på fredag och se idol tillsammans och jag längtar verkligen. 
Mamma har precis beställt mat från pizzerian här. Jag var egentligen inte så sugen på pizza men det duger.
Ikväll blir det väldigt lungt och imorgon har jag och Jossi bestämt oss för att vara lediga. Vi tänkte vara hemma och plugga lite istället för att gå på temadagen som vi har i skolan varje år.
Nu kom mamma hem med maten så nu ska vi äta.
Hoppas ni får en bra kväll, vi hörs  /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0