I'm going home

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket men jag har inte alls mycket tid nu när jag är barnvakt, dessutom har jag väldigt mycket i skolan just nu så det finns nästan ingen tid att hinna blogga. Ikväll blir det sent för jag måste plugga på ett väldigt svårt naturkunskapsprov som jag har imorgon. Jag har köpt hem lite godis och jag tänkte göra lite te och hoppas att det håller mig vaken. Jag ska även hem till mamma ikväll igen så det blir där pluggandet sker.

Hallå alla mina vänner, var är ni? Jag saknar er men det verkar som ni inte saknar mig lika mycket. Jag känner mig hjälplös utan er, ensam. Jag behöver verkligen er. Hoppas ni har det bra och att ni mår bra i alla fall.
Vi hörs  /R

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag antar att jag är en av vännerna du pratar om?

Johodå, visst saknar jag dig lika mycket! Har dock sjukt mycket plugg just nu, och det verkar du också ha. Men om du vill och har tid så kanske vi kan träffas på torsdag? Är ledig då :)

2008-10-14 @ 20:39:03
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Jessika

jag saknar dig rebecca :'( enormt mycket!

2008-10-15 @ 20:42:09
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0