Pinsamt Sverige...

Ligger här i sängen och känner mig väldigt rastlös. Jag vet att det är lite udda att känna sig rastlös så här sent men jag är inte alls trött och jag vet att jag inte kommer somna förrän 2 eller 3 inatt. Jag har vänt på dygnat helt. Jag går och lägger mig runt 2 eller 3 och går upp runt 12. Jag hatar att man gör det när man är ledig. Snacka om att sova bort halva dan!
Jaja, idag gick jag i alla fall upp 12, åt frukost och gjorde mig iordning. Sen kom Jossi förbi och vi tittade på film; She's the man. Den absolut bästa repliken i den filmen är "In every girl there's a guy". Om ni tänker efter förstår ni nog det roliga.
Efter det blev det middag och sen fastnade jag vid datorn i en timme eller två. Vid 8 tiden kom Elin och Jessika. Elin färgade mitt hår och Jessika har jag ingen aning om vad hon gjorde. Hårfärgen blev jätte bra. Jag fick mer liv i håret eller vad man ska säga. Det blev absolut finare i alla fall. En bild kommer antagligen upp någon gång den här veckan. Vi tittade på fotbollen tillsammans, en match som jag skulle kunnat hoppa över. Det var verkligen pinsamt att se Sverige ikväll. Dom spelade riktigt dåligt!
Nej nu ska jag fortsätta att titta på Scrubs. Ha en bra kväll och godnatt för dom som ska sova!
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0