PANIK

Hjälp vilken panik jag fick! Jag fick nagellack i håret, på mina vita kläder, på golvet och på bordet och fråga mig inte hur. Hur skulle jag få bort nagellacket ur håret var min första tanke. Det hjälpte ju verkligen inte att Sanne kommer och säger att vi måste klippa av håret. Jag fick ännu mer panik och sprang in i duschen för att tvätta håret (igen). Jag gnuggade som fan. Sen var det dax för min vita nya klänning som jag hade lagt i handfatet med vanish. Nu var det upp till bevis, tar den verkligen bort alla fläcker. Självklart inte, nagellack tar den inte bort. Jag fick ännu mer panik så jag ringde mamma. Hon sa att nagellack inte alld försvann i tvätten och eftersom det var svart nagellack på vita kläder blev jag väldigt tveksam på om det skulle försvinna så jag tog aceton på klänningen och det försvann! Vilken lättnad. Nu sitter jag här och har lugnat ner mig. Vilken pers!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Det känns skönt att någon förstår i alla fall..



Kunde inte låta bli att jag läste texten, förlåt, haha, Men du är så gullig!

2008-06-14 @ 22:04:25
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

låta bli att le*

2008-06-14 @ 22:04:55
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0