Hemma hos mamma igen

Dålig uppdatering jag vet. Jag har haft fullt upp med att hålla reda på mina systrar dom här dagarna att jag inte har haft tid helt enkelt. Men nu är jag hemma och här är det väldigt lungt och skönt. Igår var jag med Jessika på kvällen. Man märker hur mycket man saknar sina vänner när man inte varit med dom på ett tag. Vi hade i alla fall rolgit som vanligt. Vi satt ute och åt glass en stund sen gick vi in och tittade på film.
Vaknade vid elva idag, sen har jag inte gjort så mycket. Tog en dusch nyss så nu ska jag väl fixa till mig lite. Vid sex är det fotboll också. Heja Sverige! Nej nu ska jag nog ta mig något att äta
Simma lungt!  /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0