Halvdag

Idag gick jag bara halvdag i skolan så vid elva var jag hemma. Jag och Jossi gjorde spaghetti och köttbullar sen pluggade vi gärnet. Vi gjorde klart vårat naturkunskap arbete så nu är det ur vägen, imorgon är det geografi prov som jag håller på att plugga till just nu sen ska jag och Oskar bara göra klart ett geografi arbete sen är allt klart. På torsdag slutar vi och jag längtar så att jag håller på att spricka. Nej men det ska i alla fall bli väldigt väldigt skönt att äntligen få slappna av och bara ta det lungt. 
Gick upp till mamma med Pontus efter att jag och Jossi hade pluggat och där var jag hela dagen tills hon slutade vid sex. Vi åkte och handlade och sedan åt vi middag. Jag hoppade in i duschen så nu är jag ren och fräsch.
Imorgon blir en lång dag men det är sista tisdagen för den här terminen i alla fall. Sen har vi ingenting att göra på lektionerna så vi bara slappar och det är riktigt skönt.
Nu ska jag gå och ta mig lite glass, MUMS!
Ha en riktigt mysig kväll   /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0