Glass med jordgubbar

Igår var det väldigt lungt. Vaknade vid tolv och sen låg jag bara i soffan med Pontus och tittade på tvn hela dagen. När mamma kom hem vid sex blev det middag och efter det åkte vi och handlade. När vi kom hem gick jag och mamma ut och gick och det var faktiskt riktigt skönt. Funderar på ta mig en promenad idag också.
Idag hade Pontus skolavslutning så när han kom hem åt vi glass och jordgubbar här hemma. Nu ligger jag i soffan igen med Pontus. Sanne är inne i sitt rum och jobbar. Jag får se till att hitta på något så att jag inte bara ligger hemma idag igen. Ikväll är det fotboll också, Sverige - Grekland. Även fast jag hoppas att Sverige vinner så är det tveksamt om dom verkligen gör det. Men jag håller tummarna för dom i alla fall.
Ha det bra  /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0