Den här helgen är redan perfekt

Början av den här helgen har varit jätte bra och jag är säker på att resten av den kommer bli lika bra. Igår var vi ensamma hemma eftersom mamma, rickard, monica och krister var ute och åt. Jag, Sanne, Niklas, Pontus och Madde åt tacos hemma och efter det spelade vi kort. När Madde sen gick hem gick vi och hyrde film. Niklas fick oss att hyra saw 2 (jag hade inte sett någon av dom) och den var fsktiskt riktigt bra. Nu ska jag bara se dom andra också.
Idag ska jag hem till Johanna. Jag har saknat henne dom här två dagarna vi inte har träffats så jag längtar verkligen tills jag ska till henne. Nu ska jag gå och göra mig i ordning.
Ha det bra /Rebecca


Kommentarer
Postat av: tistlen

Svar: Haha, aj då! Men julen kommer den med, så småningom. :)

Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

2008-06-28 @ 17:56:07
URL: http://tistlens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0