Jag hatar att vara trött!

Jag har precis kommit hem från en lång promenad med Jessika. Det var kul att få prata om allt som har hänt för det var ganska mycket att prata om. Vi hade inte träffats på ett tag.
Imorgon ska jag upp tidigt så det blir inte alls sent ikväll. Jag hatar verkligen att vakna av väckarklockan och knappt orka stänga av den för att man är så trött. Jag önskar att jag inte var så morgontrött, tänk va lätt allt skulle vara då.
Nej nu ska jag fortsätta titta på 2 and a half men sen ska jag sova.
Godnatt vänner   /R 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja lätt, typ ta en cola och snacka skit bara:D vad sägs om helgen? nu alltså? söndag? lördag?

2008-08-25 @ 22:24:57
URL: http://kirrikirri.blogg.se/
Postat av: Karin

Det är bra att du väntar. Jag var i din ålder när jag började längta. Tror det har med hormoner att göra att man börjar längta.

2008-08-26 @ 00:51:36
URL: http://glitterangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0