Prata med mig!

Jag orkar inte med osociala människor längre. Jag försöker prata med folk men inget får man tillbaka. Man känner sig lite glömd. Jag orkar inte änns försöka längre...
Allt är bara jobbigt nu. Jag saknar pappa(!), jag har ett väldigt jobbigt prov imorgon och jag är fortfarande sjuk. Min syster vägrar prata med mig och jag vet inte varför eller vad jag har gjort.
Jag vet att jag gnäller och att jag ska vara glad för det jag har men ibland är det jobbigt bara. Jag har faktiskt mått jätte bra men på senaste tiden har det bara blivit värre och jag tror att det beror på att jag känner mig väldigt ensam just nu. Det känns inte riktigt som om någon finns där längre.

/Rebecca

Kommentarer
Postat av: teesss

Nice att få se dig i helgen!! Och att du ska sova här och allt om papa o mama tillåter det (; haha.. Hoppas vi får mkt pengar / godis den 17 :))

2008-04-22 @ 15:26:22
Postat av: Rebecca

hehe ja det ska bli jätte kul :) haha ja precis ;D

2008-04-22 @ 17:08:57
URL: http://rebeccajensen.blogg.se
Postat av: Johanna

jag mår ju själv uselt just nu. men så fort jag blivit kry och återfått energin så ska jag ringa dig, för jag vill verkligen börja umgås på riktigt med dig igen :) gammal vänskap rostar aldrig

2008-04-22 @ 19:41:57
URL: http://jcarlsson.blogg.se
Postat av: Rebecca

Tack det behöver jag för jag.
Nej precis och det märks verkligen att den inte gör för varje gång jag ser dig så känner jag verkligen att jag saknar dig väldigt mycket och alla underbara minnen som vi har tillsammans kommer tillbaka!

2008-04-22 @ 20:15:50
URL: http://rebeccajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0