Oh happy day

Jag älskar verkligen solen, man blir så glad av den. Ibland önskar man att det var sommar året runt. 
Snart är det dags för ny design när det gäller mig också. Eller design vet jag inte om jag kan kalla det men nytt utseende blir det. Ska nämligen klippa mig snart och jag funderar faktiskt på lugg. Får se när Sanne har tid och ja hon har fullt upp säger hon så jag får väl se när det blir.
Imorgon blir det sova hos Tess sen på lördag är det upp tidigt för att åka på möte. Skulle behöva sova egentligen men eftersom jag har lovat att åka så finns det inte så mycket att göra. Får helt enkelt gå och lägga mig tidigt.
Resten av helgen har jag egentligen inget planerat, ska nog träffa lite gamla vänner. Man känner att man saknar dom när man inte har träffats på länge, så det står i alla fall högst upp på listan.
Nu ska jag snart äta och det står donken på menyn. Det ska bli riktigt gott.
Ha det bra i solen! /Rebecca


Kommentarer
Postat av: tess

Vi får helt enkelt gå och lägga oss tidigt inatt! :) inatt är jag din, inatt är du min, och ingen ska, få ta, natten ifrån oss ;)

2008-04-25 @ 09:27:03
Postat av: Rebecca

HAHA ja det får vi göra :D haha

2008-04-25 @ 13:14:23
URL: http://rebeccajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0