Äntligen hemma!

Borta bra men hemma bäst brukar man säga och det stämmer verkligen! Det är så otroligt skönt at få vara hemma.
Danmark var inte så bra som jag hade hoppats. Det regnade hela tiden och det fanns inte alls mycket att göra. Efter några dagar åkte vi till Göteborg istället och där var det roligare. Vi gick på Liseberg och hade skoj!
Vi gick spökhuset också. FY FAN VA LÄSKIGT DET VAR! Dert var första och sista gången jag gick det.

Idag har jag och mamma varit och shoppat lite i Skärholmen.Det var nödvändigt kan jag säga. Två par jeans och ett par trorsor blev det. Sen hade man ju bestället lite kläder från H&M också så då blev det ett par byxor och ett linne också ;)

Men nu ska jag bara ta det lungt hemma. Ikväll blir det nog myskväll med familjen :)

Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0