hjälp mig

The Fire is burning
The room's all aglow
Outside the December wind blows
Away in the distance the carolers sing in the snow
Everybody's laughing
The world is celebrating
And everyone's so happy
Except for me tonight

Den här dagen har inte alls varit lika rolig som jag hade hoppats på, jag menar, det finns inte många dagar då jag har varit riktigt glad och det känns trist. Man ska vara glad vid högtider, det bara är så men nej nej, inte för min del. Jag som älskar julen, jag har längtat efter det här i ett år nu. Ibland känner man att man bara vill ge upp och det är precis vad jag har känt dem veckorna som varit. Det har varit jätte mycket i skolan och väldigt jobbigt både hemma hos mamma och hos pappa. Jag skulle behöva komma bort ett tag men hur ska jag göra det? Jag kan inte direkt ta första bästa buss och åka härifrån även om jag gärna skulle vilja det.

Jaja, jag hoppas att allt lugnar ner sig snart så att jag äntligen kan få ta det lugnt och bara njuta av att det är jul!

/Rebecca  


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag jobbar hela helgen, så kan inte som vanligt... Men självklart snart eftersom det är LOOOOOOOOV då !! :D

2007-12-14 @ 18:07:45
URL: http://theresecasteberg.blogg.se
Postat av: Rebecca

okej, va bra för jag saknar dig :)

2007-12-14 @ 20:14:25
URL: http://rebeccajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0