Addicted

Har precis sett klart American outlaws med Colin Farrell och nu ska jag se SWAT, även den filmen med Colin Farrell. Kan inte få nog av honom!
Jag kanske ska ha ett Colin Farrell maraton här hemma. Ja det skulle ju inte sitta helt fel nu i alla fall när jag är ensam. Har ändå så tråkigt så varför inte sukta efter killar jag aldrig kan få? Ja det ska jag göra... (tragiskt? - jag vet!)
Jag vet att det finns dom som lagt märke till att jag tittar mycket på film och jag antar att jag är lite av en filmfantast vilket betyder att bloggen blir lite av en filmblogg, eller nåt. Hur som helst blir det en del film här. Take it or leave it. Nej men gillar man inte mig, film eller musik är väl inte den här bloggen så intressant kan jag tänka mig.
Äsch, nu snackar jag bara en massa. Imorgon drar jag i alla fall iväg på marknad så vi hörs när jag kommer hem. Kanske har jag köpt mig något roligt som jag kan visa i bloggen, maybe baby!
Simma lungt!!

ps. Jag är väldigt glad idag! 

American outlaws

SWAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0