Play me a song, your newest one. Please leave your taste on my tongue.

På måndag blir det roadtrip ner till Göteborg med Jessika och Elin. Kommer hem på torsdag och sen måndagen efter det åker jag till Bornholm. Längtar som en tok. Ska bli så otroligt skönt att få komma iväg. Sedan fyller min fina vän Linn år snart också så hon ska firas nästa lördag. Kommer bli kul!

Jag har för övrigt semester nu. Så jäkla skönt! Har verkligen gått och längtat efter den här semestern. Imorgon blir det en tur hem till Sanne för lite fixande av håret. Ska färga och klippa bort det slitna.

Nu tänkte jag ta en bra bok och lägga mig på balkongen en stund. 27 grader ute i skuggan, vaarmt!

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0