Dag 2: Ett foto på den kändis du skulle kunna gifta dig med om du fick chansen.

Jag skulle gifta mig med Jensen Ackles. Bara för att han heter Jensen i förnamn. Skulle det inte vara ganska kul. Ja alltså om han tog mitt efternamn. Jensen Jensen.
Han är ju i och för sig jäkligt snygg också!



Nej men vem skulle man gifta sig med? Har ju varit rätt into Colin Farrell sen jag var runt 12 men tror inte riktigt att jag skulle vilja gifta mig med honom.


Jag gillar ju Clive Owen jäkligt mycket också. Johnny Depp är inte fy skam han heller och sen har vi ju Jeffrey Dean Morgan. Det är för svårt att välja men någon utav dom får det nog bli.





Kommentarer
Postat av: Petra

Snygga män allt ;)



Sv: Ja han är för jävla snygg.. men jag skulle nog inte vilja ha ett manssvin i slutändan ;) Då är nog Darcy lite bättre. haah

2011-01-06 @ 22:38:16
URL: http://tvtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0