Mysig kväll

Sitter här och försöker komma på något roligt att skriva men vissa dagar är det bara tomt, kommer inte på något alls. Har ju inte direkt gjort något märkvärdigt idag heller. Ja förutom att jag har varit hos tandläkaren och tvättat på eftermiddagen.

Tänkte försöka ta mig ut på en promenad nu snart. Vädret är ju hur mysigt som helst så jag kan inte bara sitta inne. Eller så blir det att jag sätter mig på balkongen och skriver lite. Känns ju också rätt mysigt.
Vid åtta blir det i alla fall Idol. Då ska jag ta fram min ben & jerrys som ligger och väntar på mig i frysen. Kommer bli gott.

Senare ikväll ska jag se film. Noel. Julfilm jag vet, men så är det när man längtar till julen redan nu. Man får nöja sig med julfilmer och julmusik. Jag undrar när affärerna börjar sälja julmust förresten...


Kommentarer
Postat av: Jessika

vi kan väll fixa? :D

2010-09-08 @ 22:02:33
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0