He told me that I'd done alright, and kissed me 'til the mornin' light, the mornin' light.

Idag känner jag mig... Hm, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Tillfredsställd? Eller bara allmänt nöjd kanske. Det känns bra i alla fall. Och det är huvudsaken.

Imorgon åker min vän till Gotland (är super glad för din skull), men oj vad jag kommer sakna henne. Även fast det bara är över helgen. Saknar alltid henne när vi varit ifrån varandra några dagar.
Ville bara säga det. Så att hon vet det. Och alla andra också för den delen.

Imorgon är det fredag. Gör ingen skillnad för mig men skönt för dem som jobbar och går i skolan. Kan kanske laga middag till familjen imorgon. Och kanske någon efterrätt också. Kan bli mysigt.
På lördag är jag förresten ensam hemma hela kvällen. Ska öppna min sista vinflaska, tända massa ljus och bara mysa här då.


Kommentarer
Postat av: Din vän

Kärlek till dig

2010-09-10 @ 09:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0