Cause I need freedom now and I need to know how to live my life as it's meant to be.

Ja då har man röstat. För första gången. Förtidsröstat dessutom. Hade väl i och för sig varit roligare att rösta på den 19e. Men jag ha röstat och gjort mitt val och det är huvudsaken.
Juste, har kanske inte berättat för er att jag åker till Bornholm den 18e (orsaken till förtidsröstningen). Jag åker med farmor och farfar. Jag har nog inte varit där på minst fyra år. Fyra långa år. Det är länge. Alldeles för länge. Har saknat Bornholm så otroligt mycket. Men nu ska jag få åka dit och jag ska se till att fotografera mycket också. Så när jag kommer hem ska jag visa er hur vackert det är där.

Nu har jag precis duschat och ska göra mig i ordning. Ja eller i alla fall klä på mig och föna håret.
Är ensam hemma ikväll. Lite egentid. Kan behövas.

Ni som läser, ni är underbara.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

Jag skulle köpa saker till mig och hemmet samt Kevin, sen skulle jag bjuda en polare på en resa till vegas, sen skulle jag ta dagen som den kom.

2010-09-11 @ 18:41:40
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Jessika

du är underbar :D haha

2010-09-11 @ 21:23:42
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: L

duktig du är som röstat ;) själv har jag ingen aning om vad jag ska rösta på än. måste läsa på lite. ha det så himla himla mysigt nu, åk iväg och bara njut, vi hörs och ses när du kommer hem <3<3 pusss

2010-09-12 @ 00:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0