Jobb, jobb och åter jobb.

Det här skulle bli en lugn vecka. Jag hade planerat att ha sovmorgon varje dag och jag skulle bara gå runt här hemma och njuta av att vara ledig. Men ibland blir det inte riktigt som man planerat märkte jag nu. Ska jobba både imorgon och på fredag och jobbade dessutom igår. Jag kommer vara trött på fredag. Juste, ska vara barn och hundvakt på fredag kväll så då blir det inget vilande heller.
Nästa vecka börjar det riktiga jobbet så söndag får det bli ordentligt med vila. Vilket lär behövas efter Jessikas fest på lördag...

Nu blev det en hel del gnäll så jag ska avsluta nu och komma tillbaka lite senare med ett positivare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0