Födelsedagsfirande.

Igår var det först jobb och sen på kvällen kom Elina förbi och vi tittade på idol och snackade en massa. Riktigt trevligt var det!
Idag ska vi fira mig och Rickard, han fyllde ju år i måndags och jag fyller år på måndag så vi ska väl fika och lite sånt. Ikväll blir det nog rätt lugnt. Ska bara vara hemma och imorgon blir det en tur till Skärholmen med lillasyster. Ska se om jag hittar en vinterjacka. Kan vara ganska bra att ha nu när vintern verkar ha kommit.

Nu ska jag kolla på lite vänneravsnitt och sen ta en dusch.

Ps. Jag älskar snön!

Kommentarer
Postat av: Josse

Kika gärna in på min blogg och berätta vad du tycker om sminkningen från min förra fotografering :D

2010-10-23 @ 13:32:59
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0