Some catch up.

Det här med att skriva blogg har blivit lite bortglömt. Ja i alla fall när det gäller mig. Nu var det väl en vecka sedan jag skrev och ska jag vara ärlig har jag inte tänkt på den innan Jessika igår nämnde att jag inte skrivit på ett tag.
Tänkte uppdatera er lite. Jessika åkte iväg till Schweiz idag. Vilket är super roligt för henne. Kommer dock sakna henne otroligt mycket!

Veckan som har gått har jag jobbat varje dag (ja jag har äntligen fått ett jobb) så jag har inte gjort så mycket annat. Har varit så pass trött varje dag att jag inte orkat göra så mycket när jag väl kommit hem från jobbet. Och från onsdag till fredag var det bara jag och Pontus hemma. Vilket har varit rätt skönt faktiskt.

Imorgon är det dags för jobb igen. Börjar 9 och slutar halv 4. Efter det ska jag träffa Linn i stan. Vi ska fika lite och bara umgås, uppdatera varandra om vad som hänt sen sist. Ser verkligen fram emot det!

Ligger just nu i sängen och tittar på Harry Potter. Tänk att dom filmerna alltid är bra. Det spelar ingen roll att man blir äldre, dom är fortfarande lika bra.
Nu ska jag fortsätta se film och sen ska jag nog sova. Är redan trött...


Bild från i fredags när jag skulle till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Jessika

kommer sakna dig med <3 massor

2010-11-07 @ 22:56:14
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0