Iskallt!

Såg nyss att det är precis en månad kvar till julafton. Jäklar vad fort tiden har gått. Fyllde inte jag år nyss? Började inte jag på mitt nya jobb nyss? Var det inte sommar nyss?

Såg också att det är tre minus grader ute. Kallt! Har på mig dubbla strumpbyxor, dubbla strumpor och en tjock kofta. Jag ska INTE frysa. Men lär nog göra det ändå. Nog för att jag älskar snö och vinter men inte när det är så jäääkla kallt.

På fredag blir det förresten skärholmen, middag och sen bio med Elin. Längtar! Gissa vad vi ska se?

Nej nu måste jag borsta tänderna och sen gå till bussen.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Tiden går fort när man har roligt!

2010-11-24 @ 10:02:35
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0