För ännu glöder solen och ännu finns det liv.

Insåg nu att vädret faktiskt har spruckit upp. Sist jag tittade ut var det molnigt men nu skiner solen. Härligt. Älskar att jag kommer kunna se solnedgången också.
Det har varit en typisk slappar dag idag. Jag har gått mellan att plugga och titta på tv hela dagen. Ätit har jag gjort också. Det blev egen gjord sushi till middag. Riktigt gott var det.

Grillkvällen igår var väldigt trevlig också. Himla mysigt att sitta ute i bara shorts och tröja utan att frysa och dessutom med alla underbara människor. Gick även till Johanna en stund på kvällen. Vi satt på hennes uteplats och pratade och drack cider. Det fick mig att inse att bra väder och bra vänner är det enda som behövs för att få mig riktigt glad.

Nu tänkte jag fortsätta med pluggandet och tv-tittandet.
Hoppas ni får en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0