Ride like the wind at double speed. I'll take you places that you've never, never seen.

Hade en riktigt mysig dag igår. Var först med och tittade på Pontus när han hade handbollstunering. Den var utomhus och eftersom det var fint väder var det riktigt härligt.
Efter det när vi kom hem sov jag en timme och sen grillade vi och åt middag ute på gården. Resten av kvällen satt vi ute med alla grannar. Vi pratade lite och lyssnade även på lite gitarrspelande av en av grannarna. Riktigt mysigt var det.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Tog en promenad med Jessika på eftermiddagen men det är nog det ända jag gjort. Nu tänkte jag fixa något gott att äta och sen sätta på en bra film.
Imorgon är jag ledig. Ska bli så skönt.









Kommentarer
Postat av: malin

åhå älskade eken cup <3

2010-06-20 @ 20:29:13
URL: http://mlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0