By lying to myself I am true to you.

Sitter här och försöker komma på något att skriva men det står still i huvudet. Har i och för sig ändå inget kul att skriva om då jag bara jobbar varje dag. Men idag är sista dagen här och sen ska jag ha ledigt i alla fall en vecka. Ska bli jäkligt skönt.

Nu sitter jag och väntar på att få sluta. Efter jobbet drar jag och Jessika iväg och äter på donken. Är galet sugen på det nu. Sen ska jag hem och bara njuta av att det är helg. Hörde att det ska bli fint väder imorgon också. Det gillar vi.

Vi hörs nog senare ikväll igen.
Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Visst är det jobbigt att skriva men det står still i huvudet.



Kom gärna med lite frågor till mig på min frågestund ;)



rock on!

2010-06-18 @ 12:14:07
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: jessika

va bra att du var sugen :D nu är du bara mätt? hahah

2010-06-18 @ 14:10:42
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0