Be there - Howie Day

Var lite kul att se hur många som faktiskt var intresserad av att komma på min studentskiva. Hade trott att i alla fall en person skulle tycka att det var kul att komma men nej. Så tack för den vänner.

Har hur som helst varit galet trött idag. Sov nog två timmar när jag kom hem så det lär ju inte bli att sova tidigt ikväll. Börjar ändå sent imorgon så det gör inget.
Ska lägga mig i sängen med b&j och titta på lite avsnitt av diverse serier som jag missat. Vet inte när jag orkar skriva igen så vi hörs när vi hörs.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du ens frågat mig? (förvirrad)

Jag tänkte faktiskt fråga dig om du ville komma på min, och jag på din. Fint utbyte sådär och två garanterat roliga kvällar.

2010-01-19 @ 23:11:53
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj, såg nu att du skrivit om det på ett inlägg här nedanför, har vart borta hela dagen så jag har inte sett det. Aja, men nu vet du i alla fall att jag skulle gärna vilja!

2010-01-19 @ 23:12:52
Postat av: jessika

jag ska komma, det vet du!

Tess också!

2010-01-20 @ 11:11:54
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0