Sing me a song - Return

Shit vilken dag det har varit. Har haft ett storbråk med min lärare. Verkligen stor bråk. Han stod och skrev på mig och tre andra från min klass. Helt sjukt. Sen har jag varit på Ikea i två timmar. Vart helt slut av att gå omkring där. Fick vänta ute på min buss i 20 min och somnade sedan på bussen och missade min hållplats. Kom hem vid sju. 
Nu sitter jag här, helt slut i kroppen och med ett huvud som dunkar. Har en påse gott och blandat som jag ska trösta mig med. Sen ska jag nog snart gå och sova. Funderar på om jag ska se hockeyn inatt också. Jag får gå och lägga mig och sen ställa klockan på halv två.

Nej nu ska jag fortsätta se OS.
Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jessika

haha va skrek han för? :D

2010-02-17 @ 21:34:51
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0