Hej på er!

Är hemma hos pappa just nu så jag lånar hans dator. Hade en väldigt mysig kväll med Johanna igår. Vi satt hemma hos mig och tittade på melodifestivalen, drack cider och åt massa gott. Blev dessutom en riktigt god frukost på morgonen.

Sitter just nu och skriver ut massa bilder och lyssnar på musik. Får passa på att lyssna på musik nu när jag är här då spotify inte fungerar på Pontus dator...

Jaha, vad händer annars då? Passar också på att umgås med mina småsystrar och min älsklingshund. Blir inte så ofta nu för tiden. Tyvärr.
Annars blir det nog rätt lugnt idag. Ska hem till mamma igen när jag är klar med bilderna.

Hoppas ni haft en bra helg i alla fall. Det har jag definitivt haft.
Vi hörs när jag får tillgång till en dator igen.
Ha det gott!


Min sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0