Don't give up, because you want to burn bright. If darkness blinds you, I will shine to guide you.

Försöker sitta så lite som möjligt vid datorn vilket också gör att jag inte skriver så mycket i bloggen. Tänkte försöka slänga in ett inlägg lite då och då men förvänta er inte ett varje dag. Kan kanske blir mer nu när jag ska bo ensam hos pappa i en vecka i och för sig.

Halvligger just nu i sängen med datorn i knät. Ligger faktiskt här och skriver lite. Skrev en hel del när jag var mindre. Böcker, noveller, längre historier ja you name it, och nu tänkte jag försöka börja igen. Har tänt ljus i hela rummet och har en skål naturgodis bredvid mig. Tänkte göra lite te och sen ska jag fortsätta skriva.
Juste, lyssnar på musik gör jag också. Lugn och mysig musik.

Saker och ting känns sorgliga. Jag har ingen aning om varför men jag har den där känslan i magen, som om jag skulle vara ledsen. Men samtidigt känner jag mig lycklig. Väldigt konstig känsla. Splittrad på något sätt. Som om jag är nöjd med tillvaron men ändå inte. Jobbig känsla.





Kommentarer
Postat av: Michalw

sv: Jadå. Det var bra tycker jag. Gillar man filmen så kommer man gilla även serien. Den är uppbyggd på samma sätt. Den handlar om olika karaktärer och deras livsöden, sen vävs det hela ihop. Gillar den typen av film/serier.

2010-08-28 @ 22:39:04
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Jessika

fin bild på dig sötis :D

2010-08-29 @ 14:26:23
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: Lizzy

Journey <3

2010-08-31 @ 21:51:16
URL: http://muzicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0