The more things you get, the more you want. Just trade in one for another.

Borde väl egentligen sova nu men tycker det är mysigare i ligga i sängen och lyssna på musik. Har inte riktigt förstått varför jag alltid ska vara vaken så sent på kvällarna men kom sedan på att det är då jag får vara ensam. Det är då jag kan ligga och lyssna på musik, läsa en bok, se en film eller whatever utan att någon stör, utan att någon går in och ut i mitt rum. Jag är helt för mig själv.
Kvällarna och nätterna är dessutom mycket mysigare än dagarna.

Tänkte hur som helst stänga av datorn nu och läsa lite innan det är dags att sova. Ställde precis klockan på tio. Imorgon ska jag inte sova bort hela dagen.

Godnatt.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0