Ride like the wind at double speed. I'll take you places that you've never, never seen.

Har precis kommit hem från en hel dag hos pappa. Han var i och för sig inte hemma utan det var bara mina små sytrar och Bobbo hemma men det var väldigt mysigt att bara umgås med dom en hel dag.
Johanna kom även förbi en stund på kvällen. Det blev lite spel och lite film innan hon gick hem och tjejerna gick och la sig.
Lägger upp lite bilder och berättar mer om dagen imorgon för nu är jag alldeles för trött.

Ligger och lyssnar på Runrig. Ett band från Skottland som jag bara älskar. Underbar musik.
Dags att sova snart. Har knappt sovit något sen kl halv fyra imorse. Hade sådan magvärk att jag vaknade då och kunde inte somna om. Det har dessutom varit en väldigt händelserik dag så mina ögon orkar knappt hålla sig öppna längre.
Imorgon blir det stranden med pappa, om vädret tillåter det vill säga.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0