Let me hear you scream like you want it. Let me hear you yell like you mean it.

Det blev inget skrivande i bloggen igår men det beror på att jag var så jäkla trött och seg att jag inte orkade. Hade knappt datorn på utan låg mest och såg film hela dagen.

Sonisphere då. Det var helt sjukt hur mycket folk dricker på såna här festivaler. Min uppgift var att plocka flaskor och jag kan ju säga att det var en hel del flaskor som låg på marken. Dessutom regnade det vilket resulterade i hur mycket lera som helst. Har aldrig varit med om värre. Det sjuka var att vi gick och plockade flaskor hela tiden medan folk fortsatte att slänga nya på marken. Jag var genomblöt mina skor som egentligen ska vara vita var heeelt leriga och väldigt vattenfyllda. Jag var helt slut och jag hade ont överallt. MEN trots allt jag skrev innan så var det så jävla värt det när man fick se och höra alla artisterna. Framför allt Iron Maiden, Mötley Crüe och Alice Cooper. Det var helt galet. Fick höra att jag såg ut som ett barn på julafton och det kan stämma. Kunde inte sluta le. Det var så jävla grymt. Helt craaazy. Vet egentligen inte hur jag ska förklara. Det var i alla fall över förväntan. Det var mäktigt. Det var galet bra. Det var helt jävla awesome!

Tänkte lägga mig i sängen och se film nu. Ska kanske se Rockstar. Fortsätta se lite snygga rockers, för ja det fanns en hel del på Sonisphere.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0