I wanna be the glass when you take a sip, at least then I know i'll get to touch your lips.

Hej på er. Funderar på att krypa ner i min mybäddade säng snart. Men en mysig film ska jag hinna se innan det är dags att sova.
Har satt upp min fina, stora Elvis affisch vid sängen idag. Sitter och tittar upp på honom ibland. Han är snygg. Galet snygg.

Bli inte helt galna på mig nu... Jag lyssnade på julmusik idag. Kan knappt fatta det själv. Det är ju fortfarande sommar. Men jag kunde inte hjälpa det. Och det var så mysigt. Fick en varm känsla i hela kroppen.
Ni tycker förmodligen att jag är konstig nu men det gör inget. Dom som känner mig förstår.

Ska hur som helst leta fram en riktigt mysig film nu.
Godnatt underbara ni.


Kommentarer
Postat av: jessika

jag tycker att du är jättekonstig! men jag gillar dig ändå.. vi ses när jag kommer hem :) <3

2010-08-02 @ 00:12:23
Postat av: Johanna

Jag förstår precis ;) Gjorde detsamma i morse!

2010-08-02 @ 12:07:24
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0