I don't remember you looking any better, but then again I don't remember you.

Hade en riktigt mysig kväll igår. Var iväg in till Råsunda och såg Sverige - Skottland. Innan matchen drack vi några öl på en pub i närheten och sedan mötte vi upp Pontus fotbollslag. Hade det riktigt kul och att Sverige vann var ju bara ett plus. Var väldigt längesen jag var och såg Sverige spela så det var riktigt kul.

Tänkte snart ta mig en tur till Skärholmen med mamma och Pontus. Hade väl mest bara tänkt att kika runt lite men om jag känner mig själv rätt lär jag nog komma hem med en eller flera saker.
Efter det drar jag hem till pappa. Det blir middag där. Har inte sett honom på flera veckor så det ska bli kul.

Hinner inte skriva mer för nu ska vi åka.
Vi hörs kanske senare igen.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

jo det var ju lite folk, men det kanske blir fler konserter. :D

2010-08-12 @ 12:51:01
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter bra de :D

2010-08-12 @ 22:20:28
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0