Look at the stars, look how they shine for you. And all the things you do.

Åh vad glad jag är över att det äntligen är fredag. Talet som jag hade idag gick helt okej för dem som undrar. Så skönt att det äntligen är gjort och att jag kan sluta oroa mig över det.

Vad ska man hitta på idag då? Vädret är ju inte direkt att lita på. Ena sekunden är det solsken, andra regn och tredje så snöar det. Bara hagel som saknas? Vågar man gå ut utan att överraskas av ösregn?
Nej men jag ska nog bara vara hemma tror jag. Kanske hinna plugga lite? Vi får se.

Nu ska jag se that 70s show.
Vi hörs senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

that 70s show är guld precis som den bidlen på dig :D

2010-04-17 @ 11:12:13
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0